  • Data: 2007-05-29 20:13:01
    Temat: Re: kk - od ile jest gold?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    From: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Sent: Tuesday, May 29, 2007 8:37 PM
    Subject: Re: kk - od ile jest gold?ó

    > A gdy pytałem się o pożyczkę hipoteczną i wspomniałem o tej karcie to nie
    > tylko okazało się że nie zmniejsza mi zdolności kredytowej a od razu
    > dostałem propozycję rezygnacji z prowizji za przeniesienie karty. A KK
    > ogranicza możliwości finansowe gdy ma limit 1500 zł a zarobki są 2000 a i
    > to nie wszędzie.

    Właśnie ja mam podobne doświadczenia. Karty z konkretnymi limitami nie
    zmniejszają zdolności w ogóle w takich bankach jak PKO BP, Mille, Raiffeisen
    czy też o dziwo ING - przynajmniej na początku procedury czyli przy "łapaniu
    klienta". Zdecydowanie nie dotyczy to BRE, tam wyliczono mi od pierwszego
    strzału zdolność "zero" jak testowo podałem sumę limitów kart (ileś tam
    procent od tego limitu muszą odjąć).

    A jeszcze do twórcy wątku, gdyby potrzebował naprawdę konkretnego limitu, a
    nie jest zainteresowany tym żółtym albo szarym blichtrem, to można wziąć pod
    uwagę Mille. Limit na zwykłych kartach do 50k. Choć karty powiedzmy,
    przeciętne. Ale warta uwagi możliwość zaciagania bezprowizyjnego kredytu
    gotówkjowego na 9,9%, przy uzyciu mechanizmu balance transferu. Gdzie
    indziej jest znacznie trudniej "wymusić" wyższy limit na niezłotej karcie,
    ja poległem w ING oraz BPH.

    marekz