  • Data: 2007-05-29 18:37:58
    Temat: Re: kk - od ile jest gold?ó
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokladnie. Po co? Karta z limitem trudnym do jednorazowej splaty z
    > zarobkow to
    > pulapka. Jesli juz, to kilka kart, to zonk wypadnie na jednej z nich a nie
    > na
    > wszystkich transakcjach jedynej karty. Dodatkowo mozliwosc manipulacji
    > zazebiajacymi
    > sie okresami bezplatnego kredytu, zeby na kazdej karcie wykorzystac
    > najdluzszy okres
    > kredytowania zakupow.
    > No i zbyt duze limity , nawet niewykorzystywane, utrudniaja ewentualne
    > wziecie
> [...]
    Karta z dobrym limitem moze być lepsza od ubezpieczenia, pozatym daje
    poczucie bezpieczeństwa w razie W.

    Odnosnie kart z duzym limitem które ograniczaja zdolność kredytową. Mam
    kartę z limitem 50K i powiem że w wielu bankach pokazanie takiego wyciągu +
    BIK daje duzo więcej niż zaświadczenie o zarobkach. A gdy pytałem się o
    pożyczkę hipoteczną i wspomniałem o tej karcie to nie tylko okazało się że
    nie zmniejsza mi zdolności kredytowej a od razu dostałem propozycję
    rezygnacji z prowizji za przeniesienie karty. A KK ogranicza możliwości
    finansowe gdy ma limit 1500 zł a zarobki są 2000 a i to nie wszędzie.