  • Data: 2005-10-24 08:00:10
    Temat: Re: kk w Citi
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile mi wiadomo, to autoryzacji Pinem wymagają karty Lukasa i BZWBK
    > (karty
    > Visa Classic).
    > Obie wypukłe. Obie z chipem.
    > Karty chipowe (chyba wszystkie) wymagają autoryzacji PINem?

    nie, zależy od terminala na jaki trafisz - jest mnóstwo terminali nie
    obsługujących chipa, wtedy dane są pobierane z paska, który również jest na
    tych kartach i żadne piny nie są wymagane. Druga rzecz, nawet jeśli trafisz
    na nowy terminal (obsługujący chipa) to jest duże prawdopodonieństwo, e
    będzie nieprawidłowo skonfigurowany (albo bez właściwego oprpgramowania) i
    też będzie zbierał dane z paska nie z chipa