  • Data: 2006-09-21 19:28:02
    Temat: Re: kk w ing - podglad przez net
    Od: "FW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Forr <f...@i...tozbedne.pl> napisał(a):

    > czy ktos moglby podpowiedziec jak uzyskac jak w topicu ?
    > wg uzyskanych informacji musialbym posiadac konto w ing - wtedy sie da
    > ja juz nie chce wiecej kont ;) mam na dzis 6 i to juz za duzo
    >
    > moze ktos przerabial i ma jakis pomysl

    Rozwiązaniem jest darmowe (założenie i prowadzenie) konto oszczędnościowe OKO.
    Do niego dostaniesz dostaniesz dostęp internetowy (darmowy) i w ten sposób
    zobaczysz KK.
    Na OKO nie musisz wpłacać nawet złotówki, może latami leżeć nieużywane.
    Choć możesz korzystać z dwóch kont OKO &#8211; opłaca się.
    ING OKO to obecnie chyba najlepsze konto oszczędnościowe na rynku

    Zobacz
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/fe
    d53cb81b9b414c?hl=pl
    (gdyby połamało link)