  • 1. Data: 2006-09-21 19:11:47
    Temat: kk w ing - podglad przez net
    Od: Forr <f...@i...tozbedne.pl>

    witam

    czy ktos moglby podpowiedziec jak uzyskac jak w topicu ?
    wg uzyskanych informacji musialbym posiadac konto w ing - wtedy sie da
    ja juz nie chce wiecej kont ;) mam na dzis 6 i to juz za duzo

    moze ktos przerabial i ma jakis pomysl

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2006-09-21 19:25:12
    Temat: Re: kk w ing - podglad przez net
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Forr napisał(a):

    > witam
    >
    > czy ktos moglby podpowiedziec jak uzyskac jak w topicu ?

    Założyć bezpłatne OKO i aktywować dostęp do KK via Net

    > wg uzyskanych informacji musialbym posiadac konto w ing - wtedy sie da
    > ja juz nie chce wiecej kont ;) mam na dzis 6 i to juz za duzo

    Skoro masz już konta w ING to wystarczy zgłosić chęć posiadania dostępu do
    KK przez NET i sprawa załatwiona

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-09-21 19:28:02
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    Forr <f...@i...tozbedne.pl> napisał(a):

> [...]
    > wg uzyskanych informacji musialbym posiadac konto w ing - wtedy sie da
    > ja juz nie chce wiecej kont ;) mam na dzis 6 i to juz za duzo

    Rozwiązaniem jest darmowe (założenie i prowadzenie) konto oszczędnościowe OKO.
    Do niego dostaniesz dostaniesz dostęp internetowy (darmowy) i w ten sposób
    zobaczysz KK.
    Na OKO nie musisz wpłacać nawet złotówki, może latami leżeć nieużywane.
    Choć możesz korzystać z dwóch kont OKO &#8211; opłaca się.
    ING OKO to obecnie chyba najlepsze konto oszczędnościowe na rynku

    Zobacz
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/fe
    d53cb81b9b414c?hl=pl
    (gdyby połamało link)
    http://tinyurl.com/g6y9n

  • 4. Data: 2006-09-22 19:12:45
    Od: Forr <f...@i...tozbedne.pl>

    FW napisał(a):

    > Rozwiązaniem jest darmowe (założenie i prowadzenie) konto oszczędnościowe OKO.
    > Do niego dostaniesz dostaniesz dostęp internetowy (darmowy) i w ten sposób

    kiedys na grupie byly pomysly typu zalozyc konto, podpiac karte,
    zlikwidowac konto - ale wtedy jeszcze nie bylo bezplatnego OKO

    dzieki FW i Markus

    pozdr

  • 5. Data: 2006-09-22 20:14:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "FW"

    > Rozwiązaniem jest darmowe (założenie i prowadzenie) konto
    > oszczędnościowe OKO.

    to jest własciwe rozwiązanie, bo nic nie kosztuje :-)
    tyle, że KK w ING słabo cos widziana jest przez INGonline -
    trzeba klikac na KARTY , transakcje bieżące, pobierz dane
    i dopiero poszczególne operacje pokaże (bez salda i wolnych srodkow)
    po zakonczeniu miesiaca pokaze ile i do kiedy splacic (jak poklikasz)

    Nie umieli tak jak dla kart prepaid podac tych paru liczb na stronie
    startowej!
    *** blad ***

  • 6. Data: 2006-09-23 13:48:51
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    blad napisał(a):
> [...]
    > po zakonczeniu miesiaca pokaze ile i do kiedy splacic (jak poklikasz)
    >
    > Nie umieli tak jak dla kart prepaid podac tych paru liczb na stronie

    Jak dla mnie bardzo poważną wadą podglądu KK w INGOnline jest brak
    jakiejkolwiek informacji o blokadach...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica