  • Data: 2009-10-21 21:48:21
    Temat: Re: kk z OF - ktoś ma?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w wiadomości
    news:hbnkd1$7cn$1@news.interia.pl...

    > Brać KK do wypłat z bankomatów, nawet jeżeli są darmowe to IMHO poroniony
    > pomysł.
    > Korzystaj z KK do płatności bezgotówkowych i w odpowiednim terminie spłacaj
    > to co wydałeś - wtedy masz naprawdę fajne narzędzie w łapce! :)

    Hm, tak się składa że od lat płacę KK, spłacam ją w całości.
    W porfelu mam parę złotych na wypadek jakiegoś kataklizmu.

    Sporadycznie jednak w naszej rzeczywistości potrzebne bywa kilkaset złotych
    gotówką.
    Nie mam czasu ani ochoty pilnować salda na jakimś rachunku oprocentowanym na
    0,001% powiązanym z debetówką.
    Kawałek plastiku który umożliwiałby wypłatę kilkuset złotych z jakiegokolwiek
    bankomatu bez prowizji, z możliwością rozliczenia tych ekscesów raz w miesiącu
    bez % byłby rozwiązaniem wygodnym.
    Nie interesuje mnie jak się to nazywa, może to być KK czy nawet KKG (Karta Klubu
    Golfowego :-)
    Tylko chyba nie za bardzo bank miałby jak na mnie zarobić...
    Póki co pozostaje, jak pisał JanKo, spłacić KK od razu po wypłacie gotówki.

    TomekD