  • Data: 2009-10-23 20:25:04
    Temat: Re: kk z OF - ktoś ma?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szkoda takiego zachodu dla wypłacania kasy z bankomatu, owszem jako
    > rezerwa na nieprzewidziane sytuację to jak najbardziej. Ja mimo wszystko
    > trzymałbym się z daleka, ot chociażby, od takich dziwnych zapisów o tych
    > 50 pln.

    no pewnie, że szkoda zachodu, ja wypłaciłem przypadkiem, bo pomyliłem
    karty...

    a odnośnie zapisów w regulaminie to zadałem doradcy, który mi kartę
    zaoferował, kilka pytań:

    1. który bank jest wydawcą tej karty?
    Wydawcą karty jest Getin Bank, natomiast rachunek i obsługa karty
    prowadzona jest przez Noble Bank, z Noble Bankiem podpisuje Pan umowę.

    ciekawa sytuacja, no nie?

    2. w jakiej sytuacji bank może pobrać 50 zł za pismo wypowiadające
    > umowę? czy występuje ona w sytuacji, gdy bank czy klient wypowiadają
    > umowę?
    Według regulaminu bank może wypowiedzieć umowę z zachowaniem
    miesięcznego okresu wypowiedzenia tylko
    z ważnych przyczyn takich jak:
    - podania przez Klienta nieprawdziwych danych,
    - zatajenia informacji mających istotny wpływ na ocenę zdolności
    kredytowej Klienta, (nie dotyczy to Pana sytuacji, ponieważ bank
    przyznał limit bez badania zdolności kredytowej)
    - braku spłaty dwóch kolejnych Kwot Minimalnych,
    - zaprzestania prowadzenia przez Bank działalności objętej niniejszym
    Regulaminem,
    - naruszenia przez Klienta postanowień Umowy lub Regulaminu.

    wniosek taki, że ryzyko naliczenia ww. opłaty (50 zł) istnieje, ale jest
    ona na tyle niewysoka, że nie biorę jej pod uwagę; jedna karta z wysokim
    limitem mi się przyda, zwłaszcza że bank nie wymaga żadnych dokumentów i
    karta jest bezpłatna bez spełniania jakichkolwiek warunków...

    zapytam jeszcze czy jeżeli to klient wypowiada umowę to bank może ww.
    naliczyć!

    3. czy będę otrzymywał papierowe zestawienia transakcji czy informacje o
    > transakcjach i spłacie znajdę w internecie (na stronie OF?)
    Będzie Pan otrzymywał papierowe zestawienia wszystkich transakcji raz
    w miesiącu. Cały czas ma Pan możliwość śledzenia wszystkich transakcji
    po zalogowaniu do strefy klienta na stronie www.keepitsimple.pl

    4. czy przelew z rachunku kk jest traktowany jak operacja gotówkowa czy
    > bezgotówkowa?
    Przelew z rachunku traktowany jest jako operacja bezgotówkowa.

    --
    pozdrawiam
    RobertS