eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność" › Re: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"
  • From: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <1...@4...net>
    Subject: Re: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"
    Date: Tue, 8 Apr 2008 23:10:04 +0200
    Lines: 14
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    NNTP-Posting-Host: 81.190.75.212
    Message-ID: <47fbdf2d$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1207689005 81.190.75.212 (8 Apr 2008 23:10:05 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: m...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:443606
    [ ukryj nagłówki ]

    [..]
    >
    > Podobnie na ten temat wypowiada się Remigiusz Kaszubski ze Związku
    > Banków Polskich. - Od bardzo dawna zwracamy uwagę klientów na
    kwestie
    > związane z bezpieczeństwem, a mimo to wiele strat wciąż wynika z ich
    > niefrasobliwości. Powinni w końcu zacząć ponosić za to
    > odpowiedzialność - tłumaczy.
    >
    A jak to się ma do "niefrasobliwości" ING, który wyłącza autoryzacje
    dla niektórych transakcji ?
    Kto wtedy będzie odpowiadal - klient czy bank ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1