eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiklopoty z IVR / call-center w mBankuRe: klopoty z IVR / call-center w mBanku
  • Data: 2004-05-12 20:14:00
    Temat: Re: klopoty z IVR / call-center w mBanku
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    [...]
    > Ewentualnie rozmowa dochodziła do skutku, ale z takim poziomem
    > głośności, że strach było oddychać, żeby nie zagłuszyć konsultanta. Choć
    > zdarzało się, że wszystko było OK.

    no mnie sie zdarzyla taka sytuacja conajmniej 2 razy... poziom glosnosci
    konsultanta byl tragiczny... ale powiedzialem mu, ze go prawie nie slysze i
    czy mozna by cos z tym zrobic... za pierwszym razem pan cos zrobil z
    mikrofonem (no wyraznie bylo slychac jakby za niego zlapal) i sie
    poprawilo... za drugim razem konsultantka mnie przeprosila na moment (chyba
    nawet odlaczyla fonie) i jak wrocila to juz bylo ok...

    moze (w moim przypadku) to wina nie tyle calego systemu, co po prostu
    'wyrobionych' zestawow handsfree ;)

    --
    Tomek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1