  • Data: 2005-08-02 10:46:48
    Temat: Re: kłopoty z lukas bankiem
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przy wpływach 2 tys. zniesiona jest opłata za prowadzenie konta.
    A gdzie to jest w TOiP ? Bo ja tylko widzę obniżenie z 9 (o kurcze,
    prawie tyle co sezam w BPH) do 7 PLN; do 0 trzeba mieć saldo. A więc?
    Może masz jakąś inną toip ?

    [...]
    > Przekonałeś mnie. W istocie jeśli PRO chce posiadać osoba bez dochodów, bez
    > oszczędności, żyjąca z dnia na dzień to w istocie taka opcja nie będzie
    > darmowa, a nawet rzekłbym, że stosunkowo droga.

    Nie przyszło Ci do głowy oczywiście że owe pieniądze do zamrożenia może
    chcieć spożytkować _lepiej_ ? A nie tylko ich nie mieć?

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y