  • Data: 2004-02-09 16:22:53
    Temat: Re: kociaki syberyjskie
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uprzejmie proszę tchórza paranoika, ktory usiłuje wysłać mi fax, aby przestał
    być tchórzem i nie pisał anonimowo, tylko podpisał się! To niegrzecznie
    wysyłać anonimy. Chętnie przyjmę ten fax, jeśli bedę wiedzieć od kogo on jest
    i po co? A może anonim napisze nam tu wszystkim, co chce mi przesłać faxem, w
    jakim celu? A może po prostu napisze tutaj, o co mu jeszcze chodzi? Ja
    przypuszczam, że anonim chce mi zrobić krzywdę tym faxem. O krzywdzeniu już tu
    pisałam. Mam propozycję dla anonima: nich anonim wyśle do abuse prośbę, aby
    usunąć mojego posta. Anonim będzie miał wtedy świety spokój i ludzie tutaj też.
    Chetnie sama był to już jakiś czas temu zrobiła, lecz nie jestem biegła w tym
    temacie i po prostu nie wiem jak.
    Iwona