  • Data: 2006-05-09 20:37:54
    Temat: Re: "kod został złamany" ? :-O
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bzdreg wrote:
    > Witam.
    > Taka historyjka.
    > Dzisiaj moja stara (małżonka znaczy się) wypłacała jakieś drobne w
    > bankomacie Euronetu i zeznaje, że po wklepaniu PINu na ułamek sekundy
    > pokazał jej się taki napis <subj> na ekranie. Na jasnym tle, duże
    > litery. Nie wygląda mi to na reklamę, bo jak piszę, pokazało się to
    > _PO_ wklepaniu PINu.

    > Co o tym myśleć?

    No i zadziałało. Miało cie zaintrygować, NIE wyglądać na reklamę, miałeś
    o tym napisać innym...
    Przecież to reklama nowego filmu. Swoją drogą gdzie jeszcze wśliźnie się
    reklama? Jest już w RSS, jest w bankomatach (jako wręcz komunikat
    systemowy), a niedługo zacznie pojawiać się przed (w trakcie) rozmową
    telefoniczną (czego już próbowała era).
    Leszek