  • 1. Data: 2006-05-09 20:30:35
    Temat: "kod został złamany" ? :-O
    Od: "bzdreg" <b...@n...com>

    Witam.
    Taka historyjka.
    Dzisiaj moja stara (małżonka znaczy się) wypłacała jakieś drobne w
    bankomacie Euronetu i zeznaje, że po wklepaniu PINu na ułamek sekundy
    pokazał jej się taki napis <subj> na ekranie. Na jasnym tle, duże litery.
    Nie wygląda mi to na reklamę, bo jak piszę, pokazało się to _PO_ wklepaniu
    PINu.
    ATM żądaną kasiorę wydał, kartę oddał.
    Na koncie wszystko się zgadza.
    Stara moja nie pije. Komputerowo jest uświadomiona jak przeciętna
    humanistka, ale litery rozróżnia. ;>

    Co o tym myśleć?

    Tnx. Pzdr. bzd.

  • 2. Data: 2006-05-09 20:37:54
    Temat: Re: "kod został złamany" ? :-O
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    bzdreg wrote:
> [...]
    > pokazał jej się taki napis <subj> na ekranie. Na jasnym tle, duże
    > litery. Nie wygląda mi to na reklamę, bo jak piszę, pokazało się to

    No i zadziałało. Miało cie zaintrygować, NIE wyglądać na reklamę, miałeś
    o tym napisać innym...
    Przecież to reklama nowego filmu. Swoją drogą gdzie jeszcze wśliźnie się
    reklama? Jest już w RSS, jest w bankomatach (jako wręcz komunikat
    systemowy), a niedługo zacznie pojawiać się przed (w trakcie) rozmową
    telefoniczną (czego już próbowała era).
    Leszek

  • 3. Data: 2006-05-09 20:39:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    bzdreg [###b...@n...com.###] napisał:

    > Co o tym myśleć?

    Window's w bankomacie :-)

  • 4. Data: 2006-05-09 21:04:00
    Od: Grzegon "McCartney" Olędzki <y...@p...onet.pl>

    Wszyscy na grupie pl.biznes.banki czytajcie uważnie, bo bzdreg pisze:
    > Dzisiaj moja stara (małżonka znaczy się) wypłacała jakieś drobne w
    > bankomacie Euronetu i zeznaje, że po wklepaniu PINu na ułamek sekundy

    Ja też wypłacałem dziś w Euronecie, też miałem "KOD ZOSTAŁ ZŁAMANY" - a nad
    tym napis "reklama" - rzeczywiscie dużo mniejszą czcionką.
    Nawet nie wiem co reklamowali - nie patrzyłem.

    GO

  • 5. Data: 2006-05-09 21:07:50
    Od: "t" <...@y...com>

    Użytkownik "Grzegon "McCartney" Olędzki" <y...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:e3r044$anu$1@news.onet.pl...
    > Nawet nie wiem co reklamowali - nie patrzyłem.

    Film.... Kod Da Vinci
    http://www.film.gildia.pl/filmy/da_vinci_code

  • 6. Data: 2006-05-09 21:11:45
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "bzdreg" <b...@n...com> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj moja stara (małżonka znaczy się) wypłacała jakieś drobne w bankomacie
    > Euronetu i zeznaje, że po wklepaniu PINu na ułamek sekundy pokazał jej się
    > taki napis <subj> na ekranie.

    może użyła Twojej karty ;)

  • 7. Data: 2006-05-09 21:52:29
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 9 May 2006 22:30:35 +0200, "bzdreg"
    <b...@n...com> wrote:

    >bankomacie Euronetu i zeznaje, że po wklepaniu PINu na ułamek sekundy
    >pokazał jej się taki napis <subj> na ekranie. Na jasnym tle, duże litery.

    może reklama "Kodu Da Vinci"?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2006-05-09 21:57:23
    Od: Marek <q...@w...pl>

    bzdreg napisał(a):
> [...]
    > ATM żądaną kasiorę wydał, kartę oddał.
    > Na koncie wszystko się zgadza.
    > Stara moja nie pije. Komputerowo jest uświadomiona jak przeciętna

    A do tego wszystkiego napisane bylo: discovery channel i podana jakas
    data i godzina

    wiec jak nic reklama :)

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-05-10 07:18:03
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    bzdreg napisał(a):
    > Dzisiaj moja stara (małżonka znaczy się) wypłacała jakieś drobne w
    > bankomacie Euronetu i zeznaje, że po wklepaniu PINu na ułamek sekundy
    > pokazał jej się taki napis <subj> na ekranie. Na jasnym tle, duże litery.

    To jest reklama.

  • 10. Data: 2006-05-10 07:58:05
    Od: "Gregzet" <e...@u...op.pl>

> [...]
    > ATM żądaną kasiorę wydał, kartę oddał.
    > Na koncie wszystko się zgadza.
    > Stara moja nie pije. Komputerowo jest uświadomiona jak przeciętna

    to: http://media2.pl/reklama-pr/8929,discovery,channel,l
    amie,kody.html