eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikolejka w PKO BPRe: kolejka w PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kolejka w PKO BP
    Date: Mon, 21 Apr 2003 22:22:40 +0200
    Organization: mVIP
    Lines: 72
    Sender: b...@p...onet.pl@pb111.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <e...@4...com>
    References: <b7e9n2$e58$1@atlantis.news.tpi.pl> <b7eaud$sbm$1@pippin.warman.nask.pl>
    <3...@n...vogel.pl> <b7gl5o$ebg$1@pippin.warman.nask.pl>
    Reply-To: b...@b...pl
    NNTP-Posting-Host: pb111.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1050956624 26014 213.76.97.111 (21 Apr 2003 20:23:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 Apr 2003 20:23:44 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8 PL v1.02/32.553
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:237403
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 15 Apr 2003 11:59:31 +0200, "Grzegorz Niedzwiecki"
    <g...@n...pl> napisał(a):

    >> Żeby zamknąć (super)konto czekałem ponad 20 min. (4-ry numery,
    >5-stanowisk)
    >> Zamykanie konta (paranoiczna papierkologia - wypełnianie długopisem)
    >> trwało ponad godzinę.
    >> Jedyne co w PKO potrafą wydrukować, to polecenie przelewu
    >> oraz potwierdzenia wpłaty/wypłaty.
    >>
    >Z tym się absolutnie nie zgodzę.

    Możesz się nie zgadzać ale to ja zamykałem konto.


    > Jakiś czas temu zamykałem superkonto:
    >1. Wchodzę do banku i jak zwykle pustki (Dąbrowa Białostocka).

    Jak wchodziłem, to też sądziłem, że 4 numery to "pustki".


    >2. Chcę zamknąć konto,
    >- dlaczego,
    >- bo założyłem w ePKO,
    >- oddaję VE, euroczeki (mieli takie dziwne z logiem PKO BP i PeKaO SA
    >jednocześnie), kartę do euroczeków.

    Nic nie wypisywali o tej karcie ?
    Nie szukali nożyczek ?

    Nie żądali pisma wypowiadajacego umowę ?

    >3. Wypłacają to co było na koncie

    To już w kasie (ustna dyspozycja).
    Jedyna sprawnie przeprowadzona operacja.

    >4. Proszę o pismo, że konto jest zamknięte i że nie będziecie przetwarzać
    >danych osobowych,
    >- dlaczego,
    >- tak radzą znajomi,
    >- po 3 minutach dostaję takie pisemko z podpisem kierowniczki

    Nie potrzebuję takiego pisma

    >5. Pytam czy mogę dostać wyciąg operacji z konta,
    >- oczywiście
    >- czekam pół godziny bo tyle czasu drukowało się te kilka lat.

    Mam wyciągi. Szkoda lasu.

    >6. Dziękuję, nic nie dopłacam za wydruki, zapraszają mnie do korzystania z
    >usług PKO BP SA i wychodzę

    >Z tego co tu czytam to tylko PKO BP tak profesjonalnie potrafi załatwić
    >sprawę zamknięcia konta.
    >
    Twierdzenie, że PKO BP zamyka konto w sposób profesjonalny, to
    jeden z lepszych dowcipów jakie ostatnio przeczytałem.

    Zauważ, że nie likwidowałeś zleceń stałych.
    U mnie były dwa takie zlecenia.
    Strach pomyśleć co by było gdyby było ich więcej ;-)
    i gdybym potrzebował, jak Ty, historię z kilku lat.


    W Inteligo (przed przejęciem przez PKO BP) wystarczyło wysłać
    jedno pismo i konto było zamknięte a saldo przelane na wskazany
    rachunek.

    BAH

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1