  • Data: 2014-07-20 23:36:17
    Temat: Re: kolejne pytanie dot. PKO Juniora
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zostana dwa konta pierwsze - i bedzie mozna
    > oczywiscie jedno skasowac (lub miec dwa).

    czyli 14 latek będzie mógł mieć 4 konta młodzieżowe
    w banku pkobp? (2 konta ipko i 2 konta w inteligo),
    dobrze zrozumiałem?

    pytanie drugie: czy jest o co "walczyć" z mnogością
    kont, tzn. czy konta dla nastolatków mają tak samo
    lub podobnie atrakcyjne oprocentowanie jak PKO Junior?

    Przyznaję się bez bicia do niecnych, materialistycznych,
    wynikających z szatańskiej chciwości :) pobudek dla
    których zadałem to pytanie

    Obecnie jak ktoś ma do ulokowania 10.000zł to nie widzę
    lepszej oferty niż 4xJunior w PKOBP i to mnie skusiło.

    jak dla mnie bomba: 4,5% i w nie ma terminu zamrożenia
    pieniędzy, w każdej chwili mogę iść i je wypłacić.