  • Data: 2012-11-12 10:35:13
    Temat: Re: kolejny ruch w kier. zniechęcania do gotówki
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lis, 10:09, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > A spotkales sie z sytuacja, gdy sprzedawca oddal ci Mastercard i
    > oswiadczyl, ze bezgotowkowe wylacznie kartami Visa?

    Ja sie spotkalem, ale akceptowali tylko Mastercarda np. ZOO w Wwie,
    podobnie bylo w moim urzedzie dzielnicy. Jeszcze czesciej spotkasz sie
    z odmowa DC lub Amexa. Wydaje mi sie, ze tu podzial mialby byc jeszcze
    glebszy tzn. moglaby byc akceptowana platnosc Mastercard Debit, ale
    World Mastercard Debit juz nie. Wiadomo, ze prowizja za przyjecie
    platnosci ta druga jest znacznie wyzsza...

    MK