eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikomputerowy sklep online w USARe: komputerowy sklep online w USA
  • Data: 2005-02-01 11:18:54
    Temat: Re: komputerowy sklep online w USA
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witek napisał(a):

    >> Ja nic nie wiem, to nie moje. Reklamację składam i tyle. :-)

    > Zobaczymy co z tego wyrośnie.

    Ciąg dalszy. Dzwonił dział reklamacji inteligo. Do pozytywnego
    rozstrzygnięcia reklamacji poprosili o pisemne:

    - zaświadczenie z policji o zgłoszeniu nieuprawnionej transakcji
    - oświadczenie o tym czy utraciłem kartę, przekazywałem komukolwiek
    kartę lub kod PIN


    Najlepsze jaja były na policji. Widziałem przerażenie w oczach tych
    policjantów. Ostatecznie musiałem ich wyedukować co gdzie kiedy i jak.
    Spisali zeznania (Wojciech Nawara, posiadacz kąta inteligo nr... :)))
    Dali potwierdzenie. Będą prowadzić postępowanie i kontaktować się z bankiem.
    Na koniec gość, który spisywał stwierdził, że on to by sie bał trzymać
    pieniądze na tych kontach internetowych, że teraz to się włamać można
    wszędzie, na komputer, do banku. W końcu jeśli cos można zakodować, to
    można i odkodować. :-)

    Mam wrażenie, że to będzie dla nich ciężka sprawa. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1