  • Data: 2015-12-14 00:55:23
    Temat: Re: koniec kserowania
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały napisał(a) w wiadomości: ...
    >On 2015-12-12 19:59, J.F. wrote:
    >[,,,]
    >Instytucje finansowe nie są nastawione na uczciwość. To nie te czasy.

    Kradną na podrobiony dowód ludzie, nie instytucje. No chyba, że znasz
    jakiegoś Kramera w fotelu prezesa banku? :)

    >Z resztą ... kurierzy się spieszą. Mój, jak kiedys podpisywałem w ten
    >sposób umowe, nie zerknął w dowód. Załatwione na gębę.

    Nowa władzuchna zapowiedziała, że meldunku nie zlikwiduje co,
    podejrzewam, będzie skutkowało przywróceniem adresu... Lub rozbudową
    bazy pesel i udostępnienie jej coraz szerszemu gronu urzędników.
    Gronu "naszych" oczywiście...

    >Oczywiscie, możesz cyknąć fotkę jak dowód delikwenta leży na ladzie w
    >banku przez kilka chwil. Ale ksero *zdecydowanie* ułatwia sprawę. Nie
    >wiesz, co w bankach robią z tym ksero. Byc może uzupelniają braki
    >papieru toaletowego lub zapychają pojemniki recyclingowe. Nie widze żeby
    >było to traktowane jako ścisłe zarachowanie. To nastepny dupochron i nic
    >więcej.

    Była mowa o tym, że ksera służyły jako dupochron dla pracowników
    przed... ich menadżerami. Premie były za założenie klientowi konta (to
    chyba potem nie sprawdzano czy było używane?). Żeby nie zakładali
    martwym duszom musieli kserować dowody i załączać ksera do teczek.
    Jeżeli takie jest zaufanie do pracowników to kto chciałby tam trzymać
    pieniądze?

    Arek