  • Data: 2011-12-01 16:19:33
    Temat: Re: koniec mtransferu z KK
    Od: Bungiel <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 1, 2:39 pm, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    > Dnia Wed, 30 Nov 2011 13:57:27 -0800 (PST), Bungiel napisa (a):

    >  A wnioski kredytowe mBanku pami tasz? ;)

    Pamietam, ale to jednak inny kaliber :) Swoja droga odnosze wrazenie,
    ze w polskim sektorze e-bankowym tych "geniuszy" programistycznych
    jest jakos tak dziwnie duzo.
    Wczoraj udalo mi sie przywrocic poprawne wyswietlanie PDFow mbankowych
    poprzez grzebanie w ~/.fonts.conf. No ludzie, w 2011r. takie
    akrobacje? Bo jakis idioten musial koniecznie uzyc ArialMT.
    Przyklady moznaby mnozyc w nieskonczonosc...