  • Data: 2011-12-07 22:51:06
    Temat: Re: koniec z ipko superkonto ide do...
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No a jakie obroty jesteś w stanie wygenerować? Bo ja poleciłbym Ci
    > Multibank Aquarius w taryfie Intensive.
    >
    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/aquari
    us/taryfy

    > Wszystko to co wymieniłeś za darmo, naprawdę wysoki poziom niezawodności
    > (to mój podstawowy rachunek od grubo ponad 5 lat) ale wymagane wpływy na
    > rachunek minimum 12k miesięcznie. Zaznaczam: wpływy, a nie
    > udokumentowane dochody.

    lub aktywa w kwocie min. 200kzł, mam i również sobie chwalę to moje
    główne konto ;-)

    Dobre konto w Mille jest godne uwagi pod warunkiem przelewania min.
    1kzł/m-c i wykonania min. 1 operacji debetówką
    do tego masz 3% (max. 50 zł/m-c) cashbacku od wszystkich zakupów na
    stacjach benzynowych i w spożywczakach

    a jak chcesz mieć wszystko gratis bez żadnych warunków to polecam Idea
    Bank i konto idealne, takie konto mogę ci założyć, napisz na priva
    [robert.sierant(at)homebroker.pl] to załatwimy temat od ręki, papiery do
    podpisania dostaniesz kurierem, będziesz musiał je odesłać + załączyć
    kserokopię dowodu osobistego

    --
    pozdrawiam
    RobertS