  • Data: 2002-06-03 15:43:14
    Temat: Re: konta VIP, personal banking itd.
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > MOZNA. Dla mnie na przyklad pod warunkiem, ze ma dostep do netu np. lukas,
    > wbk itd. Nie dotyczy to osob z pbb oczywiscie :-))

    Żartujesz- choćby ze wzgledu na oprocentowanie ;-)

    > ma inne.
    >
    > Zgoda, ale przyznasz chyba, ze korzystanie z paru kont nie jest wygodne.

    Teraz ja napiszę, że mi to nie przeszkadza i przyzwyczaiłem się, że mam mbank do
    płacenia
    rachunków np.
    żaden problem- wystarczy nadwyżki lokować tam, gdzie są bardziej dostepne. A jak chcę
    kasę, to do marmurka.

    > Do tego czasu to konkurencja bedzie daleko z przodu :-))

    To tak na zasadzie - ja mam lepszy telefon od Twojego co.
    Widzisz ja wyznaję taką zasadę, że niech inni sprawdzą te "nowinki", sprawdzą na
    swoich
    klientach, a ja sobie potem zdecyduję, czy chcę z nich korzystać. Z drugiej strony
    jak na
    razie wystarcza mi to co mam. Jestem zadowolony, to wszystko.

    > Mysle, ze do konca roku w multi beda juz konta vip, a w pekao dalej nie
    > bedzie netu :-))

    Wiesz- ostatnio byłem w multi i odniosłem wrażenie, że tam jest podobnie jak w
    millenium,
    tzn. jakakolwiek decyzja musi być konsultowana z centralą, co trwa a mnie to już nie
    bawi.
    Jak chcę coś załatwić, to szybko musze wiedzieć, czy się da, czy nie- jak nie, to idę
    szukać gdzie indziej.

    > Pekao ma swoje plusy, ale jest ich coraz mniej. Nie chodzi o to, ze pekao
    > jest z zalozenia zle, tylko ze "troche" wolno wprowadza nowa funkcjonalnosc
    > kont/kart np. przez net. Jesli sie spojrzy na zyski (chyba zadne z wiekszych
    > przesiebiorstw w Polsce nie mialo takich zyskow, bo kazdy inwestuje i
    > rozszerza oferte, a pekao_nie) to raczej ich stac na nowinki techniczne
    > ulatwiajace zycie klientom.

    Ja liczę na to, że od nich odejdzie dużo klientów niezadowolonych i wtedy ruszą z
    ofertą
    dla ludzi. Znikną kolejki w oddziałach, a moja historia w tym banku pozwoli mi na
    dużo
    lepszą współpracę niż tym, którzy zmieniali w międzyczasie bank :-)
    Grzegorz