  • Data: 2002-04-18 17:22:25
    Temat: Re: konta dla studentow
    Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > witam wszystkich serdecznie i mam pytanie: ktory bank w Polsce oferuje
    > darmowe konta dla studentow (np. bez prowizji za utrzymanie, etc.)
    > dzieki i pozdrawiam

    Z tradycyjnych marmurkow to konto Xtra Student24 z BZWBK - do tego
    pierwsza VE lub Maestro za darmo. Jednak poziom uslug i silnie
    ograniczony dostep do internetu (tylko zdefiniowane przelewy dla
    konta studenckiego) sprawia, ze polecic WBK jakos mi ciezko... :-)
    Ale jako miejsce do wplacania pieniedzy sie nada.

    Lepsze rozwiazanie to zwykle darmowe konta (zadne tam studenckie)
    w Lukasie (e-konto) lub LGNet.

    Najlepiej pomyslec na zestawem bank tradycyjny z mowlizowscia darmowych
    wplaty gotowki i szerszym zakresem kart + bank wirtualy do trzymania
    pieniedzy i dokonywania darmowch przelewow.

    Ze swojej strony polecam Lukas + mBank. Nie zaszkodzi tez zalozyc
    konto w Inteligo - dostac 50 zeta za friko ;-) i miec dobra karte
    to tranzakcji w internecie. Lukas tylko do wplaty i wyplaty
    pieniedzy (mozna bezprowizyjnie korzystac z bankomatow BZWBK).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl