  • Data: 2005-03-22 11:53:37
    Temat: Re: konta firmowe
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.
    Zrobiłem małe porównanie 4 banków, o których wspominaliście.
    Inteligo pierwsze odpada - przelew 1,49 (wszystkie opłaty są jak dla
    idiotów - pomniejszone o jeden grosz, to też mnie zniechęciło), ZUS-2,99,
    US-1,49. Wypłata w bankomacie - 4,5(!!), przyjęcie przelewu z zagranicy -
    11,99 (jesli dobrze zrozumiałem). Duży plus - wpłaty za friko w PKOBP i
    karta - 0zł.
    Mbank też chyba odpadnie - przelewy po 1zł (nawet do mBanku, tylko na
    mBiznes, US i ZUS - 0), wypłaty 2/5(w obcych bank.), karta - 3,5/miesiąc. No
    i brak przelewów zagranicznych, nie doczytałem ile za przyjęcie przelewu z
    zagranicy.
    Zostay Multi i Nordea.
    Prowadzenie po 9zł, przelewy zew. 0,50(M) i 0,60 (N), nie wiem jak w N. do
    US/ZUS, w Multi - 0.
    Karta w M. - 3zł/mies. w Nordei - pierwszy rok - 0, następne 10/rok.
    Bankomat 0zł w M.(inne-3%min4zł), w Nordei - 0(własne+WBK+2wypłaty w
    Euronecie)/4zł(inne).
    Wpłata gotówki - Multi 0,2% (min, 3zł), w Nordei - 0,35% (min,6zł).
    W N. dodatkowo za token w pierwszym roku - 20zł oraz wypłaty zagranicą we
    własnych bankomatach - 0zł.
    Teraz mam mały kłopot, oferta Multi jest dla mnie chyba trochę lepsza, ale
    Nordeę mam bliżej :).
    Jeśli coś pominąłem istotnego - zwróćcie mi uwagę.
    Pozdrawiam
    owp