  • Data: 2009-06-19 18:28:49
    Temat: Re: konta walutowe w mBanku
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack wrote:

    > Jeżeli mogę coś doradzić to proponował bym założenie konta walutowego w BZ
    > WBK. Przynajmniej nie będziesz miał problemów z wypłatą kasy z konta
    > jeżeli przyjdzie taka potrzeba (idziesz do oddziału i odbierasz euro czy
    > funty - zależenie w jakiej walucie będzie gromadził środki).

    mialem w bzwbk konto walutowe w euro + karte debetowa mastera.
    calkiem przyjemny zestaw na wakacje, wszystko rozliczane bezposrednio
    w walucie, transakcje bezgotowkowe bez prowizji, wyplaty gotowki
    w obcych bankomatach ze stala prowizja 1.5eur (stan na zeszly rok).
    niestety za drugi rok karty debetowej chcieli juz 10eur, a ze mi nie
    byla potrzebna to zamknalem zestaw. jak przyjdzie potrzeba,
    to mozna znow otowrzyc rachunek :)