  • Data: 2008-02-25 00:55:56
    Temat: Re: konto bankowe za granicą - pomocy!
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
    news:fpsbim$akj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:fps5pq$akb$1@news.interia.pl...

    > No wiesz, istnienie oddziałów mi w niczym nie przeszkadza. Kurcze strefa
    > euro mnie jak widzę rozpieściła.

    Predzej czy pozniej anglicy pozuca funta... wszystko zalezy od dolara i
    ropy:) jesli faktycznie Iran zacznie sprzedawac rope za wlasna walute (ponoc
    dzis ma byc otwarcie) bedzie to pierwsza w histori sprzedaz ropy w innej
    walucie niz dolar i trzecia gielda ropna na swiecie (po NY i Londynie).

    > Oki, jak tam będę to zobaczymy jak mi pójdzie.

    Malo prawdopodobne.