  • Data: 2006-06-08 01:40:02
    Temat: Re: konto czekowe
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <2...@n...onet.pl>, r...@o...eu
    says...
    > Serdeczne dzieki za wszystkie odpowiedzi - sa szalenie pouczajace, serio.
    >
    > Na pomysl czekow wpadlem bo szukam latwego i taniego sposobu przezucania
    > pieniedzy do US. Spodziewam sie kilku tranzytow po kilkaset dolarow. Nie bede
    > w Polsce w dajacej sie przewidziec przyszlosci ale kombinowalem ze tata zalozy
    > konto czekowe i mi wysle czeki ktore tutaj wplace do banku. Chyba ta koncepcja
    > upada. Najprosciej by bylo miec konto i kartke - ale sie tam nie wybieram a
    > nie chcialbym robic cszegos nielegalnego.
    >
    > Zatem, zapominam o czekach, jesli macie inny pomysl na latwy transfer - bede
> [...]

    A nie mozesz poprosic tate aby otworzyl konto w Citi z karta Maestrao
    PODPIETA DO konat walutowego i przyslal ci karte. Citi podpisal umowe z
    7Eleven i chyba prawie na kazdej stacji benzynowej 7Elevn jest bankomat
    Citi. Wyplaty z bankomatu Citi nie podlegaja oplatom i wlasciwie nic to
    nie bedzie kosztowac

    AP