  • Data: 2010-11-04 17:46:24
    Temat: Re: konto dla dziecka
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    grin wrote:

    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Wartości w czym wyrażonej ? Wszystkie waluty tracą wskutek inflacji
    > (celowej).
    > Złoto? Hmmm za PRL za kilogram złota kupiłbyś elegancka willę (rok 1990
    > ~$400/uncje). Ile dziś kupisz mieszkań (nor) za 1 kg złota ( 100 tys. PLN)
    > (rok2010 ~$1400/oz)
    > Może jednak kupować ryż ? (certyfikaty na jedzenie)
    > Co będzie wartościowe za 20 lat nie wie nikt - reżimy upadają (ZSRE
    > upadnie?)

    ja bym nie stawial na to, ze przez 20 nastepnych lat nie nastapi
    zaden skok w dziedzinie fizyki i nie zaczniemy syntezowac sobie
    potrzebnych pierwiastkow na skale przemyslowa, lub przetwarzac rudy
    na okolicznych planetach/ksiezycach i sprowadzac efekty na ziemie.

    imho generalnie zawsze w cenie bedzie produkcja dobr podstawowych,
    bo ludzie (ktorych na planecie przybywa) jesc musza, czy beda jedli
    naturalna zywnosc, czy syntetyczna papke, to ktos to produkowac
    i sprzedawac musi tak samo jak leki na wzbudzane okresowo (epi/pan)demie.