    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto dla golodupca
    Date: Fri, 12 Aug 2011 00:34:20 +0200

    sayo <s...@g...pl> wrote on 2011-08-10_10:23
    > Bardzo fajnie działa IDEA Bank, widać po stronie i panelu, że
    > to nowy Bank (moim zdaniem najbardziej przejrzysty system na
    > rynku, do tego lokaty, konto oszczędnościowe z 4%
    > oprocentowaniem i bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów w
    > kraju.

    Hm, czasem tylko z niewiadomego powodu zostają na liście lokat
    zakończonych nieopłacone wnioski - jako lokaty na kwotę 0, co przy
    większej ich liczbie (np. 100) bywa kłopotliwe - likwidują się
    same, jak upłynie dwa tygodnie od terminu zakończenia niezałożonej
    (!) lokaty. Ostatnio miałem złożonych trochę za dużo dwupaków...

    witrak()