  • Data: 2008-10-01 21:35:49
    Temat: Re: konto dla małżeństwa - które?
    Od: note11 <n...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    hej, dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    moje prywatne podsumowanie:

    BZWBK KONTO24 wg materiałów na www: prowadzenie 6zł, bankomaty euronet
    5zł, przelew 1zł - na tle konkurencji wypada drogo

    ING Direct na stronie jest "konto przeznaczone dla jednej osoby" - jutro
    zadzwonię i się upewnię

    Nordea spectrum - łączne koszty 4 przelewów zewn+czterech wypłat euronet
    to 2,4zł, dwie karty elektron za free, smsy za free (ale ponoć nie
    działają;)

    MultiKonto my Active - 4przelewy/4 wypłaty - zero złotych, dwie elektron
    - zero, nie wiem jaka jest autoryzacja i co z smsami.

    mbank - 4przelewy/4 wypłaty - zero. elektron - złotówka dodatkowa. 3 zł
    za pakiet 20 sms/mc

    Lukas - nie biorę pod uwagę. ostatnio dali dupy i generalnie ten bank mi
    się nie podobał nigdy (taka sobie fanaberia;)

    czyli z porównania opłat mam Nordea, Multibank, Mbank

    wszystkie banki mają siermiężny (IMO) sposób zarządzania rachunkiem. dla
    porównania ergonomia inteligo jawi mi się z innej bajki. ale do każdego
    idzie się przyzwyczaić. najbardziej z pierwszego wejrzenia mi przypadł
    Multibank.

    ostatecznie jak widzę muszę wybrać, biorąc pod uwagę ofertę dodatkową -
    KK (najlepiej z tanimi przelewami na inny rachunek), łatwo dostępny
    debet lub limit kredytowy. chyba muszę jutro podzwonić..