  • Data: 2007-06-28 16:35:10
    Temat: Re: konto dla małżeństwa (studenci)
    Od: "LW" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może e-konto Pro w Lukasie? Jeśli macie do 27 lat to wszystkie opłaty są
    > połowę niższe niż normalnego e-konta Pro. A za 2.500 zł osadu zostajecie
    > zwolnieni z opłat za prowadzenie konta.
    > Bankomaty Euronetu i BZWBK za free, do tego token, darmowe przelewy przez
    > internet i dużo placówek (swoją drogą to wrocławski bank więc z
    > dostępnością placówek raczej nie powinniście mieć problemu).
    Sam posiadam właśnie e-konto pro student i mogę polecić - co prawda obsługa
    w placówce pozostawia trochę do życzenia ale
    konto jest idealne dla kogoś kto posiada troche kasy w zapasie.
    Ponadto kartą do konta można płacić w sieci (choć jest to płaska VISA)
    Ewentualnie możecie do tego dorzucić sobie Toyota Bank bo
    ma w miesiącu 3 darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów, dobre rozwiązanie
    gdy szybko potrzeba pieniędzy