  • Data: 2010-08-20 18:06:46
    Temat: Re: konto dla sp. z o.o.
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Frasunek pisze:

    > Obecnie korzystam z KB.

    Ta też, choć nie korzystam z kont masowych... :-)

    > Za prowadzenie konta glownego place 35 zl,
    > za przelew - 90 gr, za konta masowe - 250 zl. W porownaniu z innymi
    > ofertami, nie sa to szczegolnie duze pieniadze. Niestety KB ma szereg
    > wad:
    >
    > - wszystkie sprawy mniej typowe (nawet wydruk historii starszej niz 6 msc)
    > trzeba zalatwiac przez napisanie podania, ktore jest rozpatrywane
    > przez dlugie tygodnie i wymaga kilku wizyt w oddziale banku (nie
    > w placowce, tylko w glownym oddziale)

    Rozwiązanie jest bardzo proste i w moim wypadku działa IDEALNIE:
    Przenieś się z obsługą do jakiejś małej osiedlowej filii, obsługującej
    w zasadzie tylko konta emerytów. Będziesz dla nich najważniejszym
    klientem i będą o Ciebie dbać. Ja dokładnie tak mam - w filii jest
    zatrudnionych raptem 4 pracowników, a otwarta jest tylko przez 7h
    dziennie. Obsługują może z 10 firm większych niż jednoosobowe - i tacy
    klienci mają jak pączki w maśle, bo pracownicy filii wiedzą, że to tylko
    z nich się utrzymują. Absolutnie wszystko jestem w stanie załatwić na
    telefon. Np. ta historia rachunku starsza niż 6 miesięcy - jak
    potrzebowałem, to zadzwoniłem i ściągnęli mi z centrali w parę godzin.

    > - od paru miesiecy czekam na rozpatrzenie wniosku o kredyt w koncie -
    > i nie jest to problem zdolnosci kredytowej spolki

    Tu nic nie podpowiem, bo nie mam doświadczeń.

    > - organizacja pracy jest fatalna, gdy nasz opiekun handlowy jest na urlopie,
    > to nie mozna niczego zalatwic az do jego powrotu

    U mnie jest dokładnie odwrotnie - opiekuna widziałem na oczy raz w życiu
    i może z raz rozmawiałem przez telefon. Wszystko załatwiam z
    pracownikami filii. :-)

    > - system KB24 dziala powoli, a czasami wcale nie dziala, szczegolnie
    > w godzinach szczytu

    To fakt. :-(

    > - eksport danych z platnosci masowych to jakas masakra, trzeba sie logowac
    > na VPN, a pozniej na FTP

    Nigdy tego nie widziałem...

    --
    MiCHA