eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto dla sp. z o.o.Re: konto dla sp. z o.o.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto dla sp. z o.o.
    Date: Fri, 20 Aug 2010 20:06:46 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 51
    Message-ID: <i4mg7n$l2p$1@inews.gazeta.pl>
    References: <s...@l...freebsd.lublin.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.micha.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1282327607 21593 62.121.65.221 (20 Aug 2010 18:06:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Aug 2010 18:06:47 +0000 (UTC)
    X-User: michabbs
    In-Reply-To: <s...@l...freebsd.lublin.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.8.1.24) Gecko/20100411
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:534501
    [ ukryj nagłówki ]

    Przemyslaw Frasunek pisze:

    > Obecnie korzystam z KB.

    Ta też, choć nie korzystam z kont masowych... :-)

    > Za prowadzenie konta glownego place 35 zl,
    > za przelew - 90 gr, za konta masowe - 250 zl. W porownaniu z innymi
    > ofertami, nie sa to szczegolnie duze pieniadze. Niestety KB ma szereg
    > wad:
    >
    > - wszystkie sprawy mniej typowe (nawet wydruk historii starszej niz 6 msc)
    > trzeba zalatwiac przez napisanie podania, ktore jest rozpatrywane
    > przez dlugie tygodnie i wymaga kilku wizyt w oddziale banku (nie
    > w placowce, tylko w glownym oddziale)

    Rozwiązanie jest bardzo proste i w moim wypadku działa IDEALNIE:
    Przenieś się z obsługą do jakiejś małej osiedlowej filii, obsługującej
    w zasadzie tylko konta emerytów. Będziesz dla nich najważniejszym
    klientem i będą o Ciebie dbać. Ja dokładnie tak mam - w filii jest
    zatrudnionych raptem 4 pracowników, a otwarta jest tylko przez 7h
    dziennie. Obsługują może z 10 firm większych niż jednoosobowe - i tacy
    klienci mają jak pączki w maśle, bo pracownicy filii wiedzą, że to tylko
    z nich się utrzymują. Absolutnie wszystko jestem w stanie załatwić na
    telefon. Np. ta historia rachunku starsza niż 6 miesięcy - jak
    potrzebowałem, to zadzwoniłem i ściągnęli mi z centrali w parę godzin.

    > - od paru miesiecy czekam na rozpatrzenie wniosku o kredyt w koncie -
    > i nie jest to problem zdolnosci kredytowej spolki

    Tu nic nie podpowiem, bo nie mam doświadczeń.

    > - organizacja pracy jest fatalna, gdy nasz opiekun handlowy jest na urlopie,
    > to nie mozna niczego zalatwic az do jego powrotu

    U mnie jest dokładnie odwrotnie - opiekuna widziałem na oczy raz w życiu
    i może z raz rozmawiałem przez telefon. Wszystko załatwiam z
    pracownikami filii. :-)

    > - system KB24 dziala powoli, a czasami wcale nie dziala, szczegolnie
    > w godzinach szczytu

    To fakt. :-(

    > - eksport danych z platnosci masowych to jakas masakra, trzeba sie logowac
    > na VPN, a pozniej na FTP

    Nigdy tego nie widziałem...

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1