  • Data: 2009-12-15 12:20:22
    Temat: Re: konto dla starszej osoby
    Od: Bank Pocztowy <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Gru, 20:31, SERG <m...@p...fm> wrote:
    > Tak si zastanawiam czy konto w Polbanku jest dobr opcj dla starszej
    > osoby. Moja babcia ma plac wk tego banku niedaleko siebie i zastanawia
    > si na powierzeniem jej swoich wp yw w z emerytury. Zale y jej na
    > darmowowo ci konta, jaki lokatach. Karty do rachunku nie chce.

    Zapraszam do zapoznania się z ofertą Banku Pocztowego
    http://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/nestor/
    Od stycznia bank znosi opłatę za prowadzenie dostępnego tylko dla
    seniorów Konta Nestor, a także prowizje za przelewy zlecane przez
    internet, telefon oraz - to nowość - w oddziałach banku, a nawet w
    placówkach poczty.