  • Data: 2006-08-04 12:11:49
    Temat: Re: konto + dzialalnosci gospodarcza
    Od: "JotKa" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:eatqeg$77e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Oczywiscie kwoty, o ktorych dyskutujemy sa smieszne. Ale gdyby wszyscy to
    > po prostu olewali, banki nie mialy by potrzeby poprawiania swoich ofert.
    > Warto wiec wybierac optymalne rozwiazania, bo to sie przeklada na
    > popularnosc najlepszych ofert.

    Teoretycznie masz rację, jednak mając oferty obsługi konta różniące sie
    kilka złotych/miesiąc wolę czas poświęcony na analizę tych kosztów poświecić
    na przetestowanie werji demo obsługi konta. Moja godzina jest więcej warta
    niż czas poświęcony na analizowanie i śledzenie opłat za obsługę konta.
    Oczywiście, sporadycznie, zupełnie przy okazji rzucę okiem czy jest tyle
    samo co zawsze na początku miesiąca...
    Pozdrawiam,
    Jacek Kauch