  • Data: 2006-08-05 20:54:39
    Temat: Re: konto + dzialalnosci gospodarcza
    Od: "jst" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wyciagi sa extra - dostepne zawsze 1. w pdf (dwie opcje: 1. sam wyciag, 2.
    > wyciag plus potwierdzenia transakcji),
    > wszystko ladnie i elegancko sformatowane.
    >
    > jak narazie to 1:0 dla ING.

    Wyciągi w ING są ładne rzeczywiście, ale co Ci po tym jak masz je dostępne
    tylko niecałe 6 miesięcy wstecz. Zmusza to do ciągłego myslenia "czy ja na
    pewno je zarchiwizowałem" .Są ciekawsze rzeczy na świecie niż myślenie o
    tym. No chyba, że lubisz być tak psychicznie musztrowany przez swój bank za
    własne pieniądze

    pzdr
    j.