eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)Re: konto osobiste.. czyli jak ni e powinno być w żadnym banku (długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "melitta" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <463bfb89$0$13185$f69f905@mamut2.aster.pl> <f1hcsh$k0g$1@news.onet.pl>
    <f1hdb3$ikl$1@inews.gazeta.pl> <f1hj1b$nuc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@b...kjonca> <f1hm10$1vl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: konto osobiste.. czyli jak ni e powinno być w żadnym banku (długie)
    Date: Sat, 5 May 2007 14:09:49 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1896
    Lines: 46
    Message-ID: <463c5ce8$0$13195$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 05 May 2007 10:31:04 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.75.24.231
    X-Trace: 1178361064 mamut2.aster.pl 13195 10.75.24.231:63381
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:414259
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:f1hm10$1vl$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Kamil Jońca napisał(a):
    > > Autorce wątku trafiła się przygoda z bankiem. Gdzieś powstał błąd.
    > > I teraz pyta się o bank gdzie taki błąd *nie powstanie*. Nigdy.
    > > Zagwarantujesz jej to ?
    >
    > Oczywiscie, ze nie zagwarantuje. Tyle, ze to jak dla mnie jest DUZA
    > wpadka banku i wystarczajacy powod aby bank zmienic. Przeciez bankow w
    > PL jest teraz masa i jest z czego wybierac.

    Gdyby to była jedna wpadka to zrozumiałabym - trudno, stało się. To że nie
    dopilnowaliśmy terminu (nadal uważam to za dziwne że nie przypominają o
    końcu ważności karty) oraz że TŻ musi odebrać w placówce - rozumiem. Nasz
    wina. Ale - jak to jest że przez ostatnie półtora roku po zmianie adresu do
    korespondencji wyciągi przychodziły na prawidłowy adres a karta nagle na
    poprzedni?
    Dlatego szukam banku, w którym nie ma takich przygód, gdzie poważnie
    traktuje się klienta. Ja wiem - zawse może się coś wydarzyć, ale są granice.
    Moje lukas przekroczył

    Jezeli kolejny bank sie nie
    > sprawdzi to tez mozna go zmienic.
    >
    > > Dodatkowo jeszcze nie chce złożyć reklamacji i swoich oczekiwań wobec
    > > banku.

    Co do reklamacji - myślę że kilkunastominutowa rozmowa z panem z lukas jest
    zgłoszeniem problemu (czytaj reklamacji) - przecież podobno się konsultował
    z przełożonymi.Ja zaproponowałam utrzymanie ważności karty (od razu mówię,
    że nie wiem czy to możliwe) - jednej karty - przez ten tydzień kiedy jestem
    z dala od banku i powiedziałam że zapominamy o całej sprawie. Odpowiedź (po
    kilku godzinach czekania) negatywna.Miała 2 maja zadzwonić koleżanka tegoż
    pana, żeby mnie poinformować co w zaistniałej sytuacji - kiedy będzie karta,
    czy nową będą produkować, itp. Nie zadzwonił nikt. To o czym ja mam pisać
    do nich i czego żądać? Policzyć im za rozmowę, znaczek pocztowy, prowizję
    którą musiałam zapłacić? Tak naprawdę wisi mi te kilkanaście złotych.
    Bardziej szkoda mi tego czasu, który zmarnowałam i stresu na urlopie.
    Uważam, że nie szanują klienta, oczekiwałam z ich strony (przypominam
    problem został zgłoszony) oficjalnych przeprosin. Czy ja mam dopraszać się o
    zachowywanie fair i wywiązywanie z umowy jaką zawarłam z bankiem?

    melitta


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1