eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)Re: konto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)
  • Data: 2007-05-05 09:29:00
    Temat: Re: konto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztofsf napisał(a):
    > Jak w systemie jest adres zameldowania niezgodny z adresem faktycznego
    > zamieszkiwania, to juz sprawa klienta, zeby o tym pamietac i uzgodnic odbior karty.
    > Jak wysla karte i pin na adres zameldowania to nikt sie nie moze przyczepic. jak to

    > samo by zrobili na adres sublokatorki, gdzie klient juz np. nie mieszka od pol roku

    > i nie powiadomil banku, to ciezko byloby odkrecic to pracownikowi, zwlaszcza, gdyby

    > ktos skorzystal z takiej karty.

    Bzdura. Po to sie podaje adres zameldowania oraz adres do korespondecji,
    zeby zgodnie z nazwa tego drugiego cala korespondencja przychodzila
    wlasnie na ten adres. A to ze w danym, konkretnym banku panuje burdel i
    pracownicy nie wiedza co to jest adres do korespondencji to
    wystarczajacy powod aby takim "fachowcom" podziekowac za wspolprace.
    Zwlaszcza ze znaczna czesc bankow nie ma z tym problemu, ze wymienie z
    wlasnego doswiadczenia : Multi, mBank, Citi, Inteligo.

    Meldunek to relikt PRL i powinien zostac zniesiony, bo i tak bardzo
    czesto adres zameldowania nie ma nic wspolnego z adresem zamieszkania.
    Tak wiec jest to cos absolutnie zbednego.


    --
    pozdrawiam
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1