  • Data: 2010-05-15 10:11:27
    Temat: Re: konto oszczedniosciowe które??
    Od: tarantula <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Maj, 10:53, "fotech" <e...@g...pl> wrote:

    > Nie wiem po co Ci to konto, ale jest
    takiehttp://kredytbank.pl/klienci_indywidualni/oszcz
    edzanie_inwestowanie/k...
    > ma jednak wielka wade, ze jesli nie masz do niego RORu to nie masz prawa do
    > obslugi internetowej...
    >
    > fotech

    konto mi jet potrzebne bo to by jakies tam sumki odkladac i miec do
    niego jak najmniejszy dostep,
    moze to dziwne z jednej strony chce wydac te pieniadze a z drugiej by
    pracowaly , moze mnie denerwuje to ze one pracuje :)
    dlatego takie wyjscie jest dobre wg mnie