  • Data: 2011-09-22 16:09:03
    Temat: Re: konto oszczednosciowe eurobank - są haczyki?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Olin" 1...@4...net

    > Nie śledzę z zapartym tchem kampanii wyborczej Prezesa Prezesów, ale skoro
    > pojawiają się w niej i takie elementy, to w pełni się z nimi zgadzam.
    > Wiedza czerpana z podsłuchów daje o wiele pełniejszy ogląd świata.

    Nie wiem, co ma do tego podsłuch. :) Ja urodziłem się,
    gdy Gomułka rządził...

    Za błąd ortograficzny w nazwisku -- przepraszam. Nazwiska bywają
    trudne -- i to akurat jest trudne z uwagi na cukierek o podobnej
    nazwie. Co więcej -- automagia OE naprawia ;) to nazwisko właśnie
    tak. Nie jest to dla mnie usprawiedliwieniem, ale i nie muszę
    (IMO oczywiście) rozpaczać z powodu popełnienia tego błędu.

    > Generalnie uważam, że drzewa wokół cerkwi i kościołów należy wyciąć, zaś
    > budynki w miastach wyburzyć. Osoby dotknięte pasją fotografowania miałyby
    > bez porównania lżejsze życie.

    Można też po prostu skorygować błędy ,,perspektywy''. :) Stuprocentowe
    skorygowanie bywa trudne, ale łatwo skorygować przynajmniej rażące błędy
    psujące odbiór. :)

    > "Jeśli ktoś ma pieniądze, to skądś je ma."
    > Lech Kaczyński (prezydent)

    Ja biorę szmal z banku. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'