  • Data: 2010-07-12 09:02:11
    Temat: Re: konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > szukam konta oszczędnościowego które koniecznie
    > musi mieć DWIE wypłaty gratis w miesiącu (większość
    > banków daje tylko JEDNĄ) - może istnieć zróżnicowanie
    > że np. 1 przelew wewnątrz drugi na zewnątrz banku
    > albo np. 1 przelew telefoniczny drugi internetowy
    > ale darmowe wypłaty mają być dwie w miesiącu

    dziękując za kilka już udzielonych podpowiedzi,
    doprecyzuję, że konto oszczędnościowe musi być
    wspólne dla dwóch osób A i B, i co miesiąc jeden
    przelew musi trafiać do osoby A, drugi do osoby B,

    z uwagi na powyższe, bardzo fajny pomysł 4xEmax+
    nie znajdzie akurat tutaj zastosowania, a szkoda...

    nie wiem jak z OKO ING, bo nie interesowałem się
    ile lwich oczu mogę mieć indywidualnych ile wspólnych
    i czy ze wspólnego oka przeleję tylko na wspólny direct
    czy dowolnie na wspólny direct lub direct A lub direct B