    From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto prywatne/firmowe - gdzie?
    Date: Mon, 20 Sep 2010 15:21:42 +0200

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:i75g7k$53r$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Moim zdaniem ING ma znacznie poważniejszą wadę (nie uczestniczy w III
    > sesji Elixir).

    to wiem, na przeszkadza mi to jednak aż tak bardzo - ważne że na konto
    prywatne przelewy księgowane są od razu i za darmo

    > Skoro bank nic w tej kwestii nie zmienia oraz nie słychać nic o
    > nadużyciach, obstawiałbym wariant, że wszystko działa okej. W tej branży
    > nie widzę za bardzo miejsca na teorie spiskowe.

    może i tak, pewnie jakby inny bank do tego mnie nie przyzwyczaił to bym się
    nie doszukiwał problemów, niestety teraz spędza mi to sen z powiek i o ile
    wisi mi to że ktoś pozna moje hasło i zobaczy ile mam na koncie, o tyle nie
    chcę kiedyś stwierdzić że z konta uciekało mi po 100, 200 czy 500zł i tego
    nie zauważyłem...
    Co do AliorBanku- ma jakieś minusy? wygląda korzystnie (konto prywatne, bo
    nie doszukałem się jakie są opłaty przy rachunku firmowym)

    Pozdrawiam
    Lukasz