    From: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto w Inteligo
    Date: Wed, 17 Jul 2002 09:14:44 +0200

    Użytkownik "Alarmus" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ah2153$5rh$1@news.tpi.pl...

    > ja widzę, że ekonto daje oprocentowanie trochę inne 6,75% 6,96%, te
    liczby
    > co podałeś są aktualne przy emax czyli lokatach

    Tak naprawdę to eMAX ma możliwość zdefiniowania tylko 1 numeru rachunku na
    który możesz przelać kasę, natomiast eKONTO umożliwia zapisanie do 50 takich
    przelewów, wykonywanie przelewów jednorazowych.
    Obydwa konta mają karty VE, do eMAX jest ładniejsza, więc można przyjąć, że
    w mBanku masz 7.40%.
    Lokaty to jeszcze odrębny temat.

    Mozesz otworzyć 1 eKONTO, i 2 eMAXy.
    eKONTO do przelewów, płatności, zleceń stałych itp.
    eMAX1 do VE
    eMAX2 skarbonka z której w razie potrzeby wyciągasz kasę na przelewy i
    płatności kartą