    From: SebCz <a...@K...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto w VW bank
    Date: Thu, 25 Mar 2004 17:49:55 +0100

    > HMM myślałem że jak fala z mbanku przejdzie będzie szybciej
    > dodatkowo na ich stronie piszą 1 tydzień od otrzymania- bardzo ciekawe...

    IMHO ta fala się wcale nie skończyła. Czego dowodem dzisiejszy post 'Ile
    was kosztuje mBank'. Bo co innego wcześniejsze deklaracje, teraz to
    dopiero niektórzy poczuli (zobaczyli na ekranie) na własnej skórze, i co
    niektórzy teraz dopiero się przenoszą.
    Ja zakładałem w czerwcu 2003 - wtedy naprawdę było szybko, i kurier na
    czas, i przesyłki jedna po drugiej, i telefon od razu był podnoszony, i...
    wilk szary :))

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....