  • Data: 2009-09-17 20:59:29
    Temat: Re: konto walutowe-jak to zrobic?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    news:h8tua0$4kc$1@news.interia.pl...
    > "Krzysztof" news:h8tq89$11rj$1@news2.ipartners.pl

    > malym
    > duzych
    >
    > Krzysztof poruszył w moim odczuciu ważną kwestię w przypadku walut, a
    > mianowicie GBP. Dziwnym trafem z tą walutą jest problem tj. dostępność jej
    > "na zawołanie" w oddziale. Jeżeli więc konto ma służyć do trzymania ww.
    > waluty to z wyciąganiem pieniędzy "na wczoraj" może być problem - sam to
    > przerabiałem... :(
    > W przypadku euro nie ma takich jajek - na szczęście.

    Jeszcze pare lat temu niewiele bankow mialo w ogole GBP w swojej ofercie,
    ale po wzmozonej emigracji po 2004 za chlebem zaczeli masowo wprowadzac GBP
    do oferty, bo Polacy slali zarobiona kase. Generalnie 'trudna' waluta do
    przenoszenia z jednego banku do drugiego bo standardowe nominaly to ?20; na
    wyciagniecie paru tysiecy trzeba miec worek.