  • Data: 2009-09-17 17:58:16
    Temat: Re: konto walutowe-jak to zrobic?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof" news:h8tq89$11rj$1@news2.ipartners.pl

    > Przy a'vista walutowym masz nieograniczona liczbe wyplat, wyplaty sa
    > darmowe. Generalnie BZWBK (wieksze oddzialy maja troche zapasu waluty) .
    > Problem pojawia sie w malych oddzialach, bo nawet jak chcesz zamowic to
    > odmawiaja. Mialem taka sytuacje dla GBP, ze nie chcieli mi wyplacic w
    malym
    > oddziale, mimo ze zlozylbym wczesniej zamowienie. Jak sie podzwoni po
    duzych
    > oddzialach to nawet mozna trafic bez zamowienia i to GBP, gdzie inne banki
    > wyplacaja funty tylko na zamowienie 3-dni wczesniej.

    Krzysztof poruszył w moim odczuciu ważną kwestię w przypadku walut, a
    mianowicie GBP. Dziwnym trafem z tą walutą jest problem tj. dostępność jej
    "na zawołanie" w oddziale. Jeżeli więc konto ma służyć do trzymania ww.
    waluty to z wyciąganiem pieniędzy "na wczoraj" może być problem - sam to
    przerabiałem... :(
    W przypadku euro nie ma takich jajek - na szczęście.