eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto z powiadamianiem SMSRe: konto z powiadamianiem SMS
  • Data: 2004-05-09 21:22:22
    Temat: Re: konto z powiadamianiem SMS
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:
    >
    >> A mnie się wydaje*, że jest tak:
    >>
    >> 1. Transakcja z PIN-em - kasjerka wklepuje dane, klient wklepuje PIN.
    >> Jeśli odmowa - wiadomo.
    >> Jeśli zgoda - POS drukuje slip z potwierdzeniem.
    >
    >> *jeśli się mylę, proszę o poprawienie.
    >
    > Placilem Maestro z PINem. Tzn. probowalem zaplacic. Kasjerka
    > wczytywala karte i podawala kwote, ja zatwierdzialem kwote i
    > podawalem PIN. Za kazdym razem wyjezdzal kwitek z napisem typu
    > "problemy z autoryzacja, transakcja odrzucona". Na piec prob bank
    > zalozyl mi dwie blokady. Jedna mimo tego, ze byla informacja o
    > bledach i anulowaniu transakcji, a druga czekala ciagle na
    > potwierdzenie, czyli nie bylo informacji, ze zostala odrzucona. Tak
    > mi zeznal konsultant.

    A może problem wystąpił w drugą stronę - tzn. w momencie przekazywania
    zgody, już po założeniu blokady?


    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1