eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto z powiadamianiem SMSRe: konto z powiadamianiem SMS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto z powiadamianiem SMS
    Date: Sun, 09 May 2004 23:36:09 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <c7m861$hid$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c7is3o$hek$1@news.onet.pl> <c7j5o9$q98$1@news.onet.pl>
    <c7l0n9$ro7$1@news.onet.pl> <c7l10j$p3t$1@inews.gazeta.pl>
    <c7l9qt$jdt$1@news.onet.pl> <c7larn$jjf$1@inews.gazeta.pl>
    <c7le5i$87n$1@news.onet.pl> <c7levm$pps$1@inews.gazeta.pl>
    <c7lj6e$rnv$1@news.onet.pl> <c7ll1f$30r$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <c7m6cm$o2s$1@inews.gazeta.pl>
    <409e9fa5$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1084138498 17997 80.55.241.182 (9 May 2004 21:34:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 May 2004 21:34:58 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <409e9fa5$1@news.home.net.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:297714
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    >>Placilem Maestro z PINem. Tzn. probowalem zaplacic. Kasjerka
    >>wczytywala karte i podawala kwote, ja zatwierdzialem kwote i
    >>podawalem PIN. Za kazdym razem wyjezdzal kwitek z napisem typu
    >>"problemy z autoryzacja, transakcja odrzucona". Na piec prob bank
    >>zalozyl mi dwie blokady. Jedna mimo tego, ze byla informacja o
    >>bledach i anulowaniu transakcji, a druga czekala ciagle na
    >>potwierdzenie, czyli nie bylo informacji, ze zostala odrzucona. Tak
    >>mi zeznal konsultant.
    >
    > A może problem wystąpił w drugą stronę - tzn. w momencie przekazywania
    > zgody, już po założeniu blokady?

    Moze. Ale to nie powinien byc moj problem. Poza tym byly trzy rozne
    reakcje banku na takie same proby autoryzacji.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1