  • Data: 2009-07-31 17:13:09
    Temat: Re: koszt przelewu do usa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    gasper wrote:
    > no ale mamy 21 wiek ! jak bank może nie wiedzieć ile jest banków i ile
    > kasują do docelowego banku?

    Bo jest ich tysiące i w każdej chwili mogą zmienić opłaty, a nie ma
    globalnego systemu, w którym takie informacje byłyby trzymane i nie ma
    bata, żeby wszystkie banki do tego zmusić.

    Zapewne jak bardzo chcesz to bank się tego dowie. Za odpowiednią opłatą
    oczywiście.

    > jak zlecam przesyłke towaru z Usa to wiem z
    > góry ile zapłace, mimo że jedzie lądem, potem statkiem a na końcu
    > samolotem - przewoźnik podaje cene za usługe i tyle mu płace - nie mówi,
    > że powie mi ile do zapłaty jak już przywiezie towar bo nie wie ile
    > zapłaci za samolot a ile za statek a ile za droge lądową ! Banki
    > oferując usługe przelewu powinny podać jego dokładną cene !

    Tylko, że opłaty dla innych przewoźników są pokrywane z tego co
    zapłacisz pierwszemu.

    Zapewne bank też mógłby to zrobić. Zaśpiewać ci $300 opłaty, a potem z
    tego płacić następnym pośrednikom i już samodzielnie. Co zostanie to
    jego. Tylko, że zapewne chciałbyś po kosztach.