  • Data: 2003-06-25 17:44:09
    Temat: Re: kr.mieszk. - pojawił się błąd - wysłałem ponownie
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witajcie,
    > Mam zamiar wziąść kredyt 225tysPLN na 25lat. Mieszkanko nowe za 250tysPLN,
    > więc wkład własny 10%. Czy jedynie oferta PKOBP spełnia te warunki (niski
    > wkłąd własny) czy jest inna alternatywa. Dla tak skonstruowanego kredytu
    > zaproponowano mi:
    > 1. Oprocentowanie :8,02%, co daje ratę około 1750PLN
    > 2. Ubezpieczenie wkładu własnego 3,5% brakującej kwoty do 20%, czyli 875PLN -
    > na 5 lat
    > 3. Prowizja: 0,6% , czyli 1500PLN
    > 4. Ubezpieczenie spłaty kredytu do zcasu ustanowienia KW i wpisu do niej
> [...]

    W Kredyt Banku dostaniesz
    1. Oprocentowanie WIBOR3M+1,5% = 6,85% (w lipcu)
    2. Ubezpieczenie wkładu własnego 3,5% brakującej kwoty do 20%, na 3 lata
    3. Prowizja: 0,9%
    4. Ubezpieczenie spłaty kredytu do czasu ustanowienia KW i wpisu do niej
    hipoteki na bank: 0,07% miesięcznie.
    5. Ubezpieczenie na życie (płaci Bank)

    Policz gdzie lepiej. Na oko w KB. Pozdrowienia Tensor1.