  • Data: 2005-05-07 05:12:35
    Temat: Re: kradzież kasy z konta
    Od: "anii" <a...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 5 zl za konto + 1,5 zl za wyplate ponizej 400 zl - to wiesz - mozesz isc
    > do zwyklego marmurka - teraz VW Bank direct nie jest dla kazdego.
    > P.S. A co masz do Euronetu?

    Wykonuję ok 20 przelewów w miesiącu, czyli ok 10PLN by było, a jak wiadomo
    mają podrożeć.
    Zawsze wybieram min. 500PLN więc z bankomatów zero, a dostępność o wiele
    większa.

    W euronecie gdy miałem mbank 5 razy(!!!!) nie wypłaciło mi kasy z powodu
    błedu bankomatu (po autoryzacji) lub wypłaciło mniejszą kasę. Autoryzacja
    wisi w mbanku tydzień, więc pozbawiali mnie za każdym razem mojej własnej
    gotówki. Interwencje na mlinii oczywiście z mskutkiem. Jak chcesz sprawdzuć
    to polecam szczególnie bankomat przy kinie Femina i na dworcu Centr w WAW.

    anii